A noua editie UMANager a avut loc pe 23 martie

Miercuri, 23 martie, s-a desfasurat a noua editie a UMANager – Atelierele de Leadership Moral, proiect initiat de Dr. Wargha Enayati (Fondator al Retelei Private de Sanatate Regina Maria si al Fundatiei Policlinici Sociale Regina Maria), Silviu Hotaran (Managing Director GKTI Semper Human), Steven Van Groningen (Presedinte si CEO Raiffeisen Bank) si Septimiu Postelnicu (Executive Vice President al Diviziei Global Banking Services a Unicredit Bank).

Prima editie din acest an a UMANager a avut tema ”Antreprenor 3.0 – Noua generatie de antreprenori – mai etica?”. Vorbitorii au fost tineri antreprenori romani, care au dovedit deja ca pot face un business etic in Romania: Mihai Patrascu (CEO evoMAG.ro si WatchShop.ro), Razvan Crisan (Asociatia ORICUM, ShortsUP si M60 Café), Mihaela Radulescu (Consultant de branding, fondator Innerout), Dr. Dan Mitrea (co-fondator Intermedicas), Cosmin Malureanu (Fondatorul si CEO al Ascendia Design, companie axata pe dezvoltarea de software educational), Mihai Rotaru (CEO al CleverTaxi), Andrei Chirtoc (ONG-ist, co-fondator al platformei de fundraising peer to peer Galantom.ro), Andreea Stoleru (Managing Partner Twin Arts), Dan Lazar (fondator TennisHero), Sergiu Manofu (co-fondator Biotechnics), Andrei Iordache (Co-fondatorul Updivision).

in cadrul evenimentului a fost prezentat si cel mai recent studiu GfK privind antreprenoriatul. La intrebarea ”Cati si cine sunt viitorii antreprenori din Romania?”, studiul a aratat ca persoanele interesate sa devina antreprenori sunt in majoritate persoane cu varsta intre 18-24 ani, barbati (59%), au educatie medie (67%), sunt deja salariate (50%) si necasatorite (52%).

Acestea sunt interesate cel mai mult sa faca afaceri in domeniul comertului (26%), agriculturii (18%) si in serviciile profesionale (16%). Persoanele care au fost intervievate in cadrul studiului considera ca nivelul taxelor catre stat si al impozitelor locale, birocratia si accesul redus la finantare reprezinta marile piedici in dezvoltarea unei afaceri.
La intrebarea ”Dumneavoastra personal puteti schimba ceva in Romania in urmatorii 3 ani?”, raspunsurile au aratat ca in majoritate (peste 70%) viitorii antreprenori si cei care sunt deja antreprenori cred ca nu pot schimba nimic, procentul persoanelor care cred ca oamenii cinstiti pot avea succes in afaceri fiind redus (30%). Respondentii sunt de parere de asemenea in procent majoritar ca ar trebui ca oamenii de afaceri ar trebui sa se implice mai mult in problemele importante din tara.

Despre UMANager

UMANager este un proiect de sustinere a eticii in afaceri si de crestere a gradului de incredere a tinerilor intreprinzatori in parteneri si in mediul de afaceri autohton. Organizat sub forma unor conferinte si ateliere interactive, trimestriale, sustinute de cunoscuti oameni de afaceri si antreprenori care au construit afaceri durabile in Romania, ajunse la maturitate, sau care au experimentat succesul inclusiv in criza, proiectul isi propune sa coaguleze o comunitate care sa foloseasca etica in afaceri ca reper in activitatea profesionala, adresandu-se atat oamenilor de afaceri cat si studentilor si liceenilor interesati sa-si construiasca o cariera in business.
Atelierele de leadership moral UMANager – un eveniment cu sprijinul Fundatiei Policlinici Sociale Regina Maria.

Leave a Comment

Contactează-ne

Scrie-ne un mesaj și vom reveni cu un răspuns cât mai curând!

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search