Sute de persoane au făcut mișcare în scop caritabil la #MareaTzopăială

Sute de persoane au răspuns invitației lansate de Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria, venind astfel în ajutorul a circa 200 de copii din centrele educaționale ale organizației.

Duminica, 9 iunie, s-a derulat cea de-a treia ediție a evenimentului sportiv caritabil #MareaTzopăială la care au participat peste 600 de sute de persoane de toate vârstele, care au avut astfel posibilitatea să facă mișcare în aer liber în beneficiul propriei sănătăți, ajutând totodată și circa 200 de copii proveniți din familii cu probleme, care beneficiază de servicii în cadrul celor doua centre educaționale ale fundaţiei, scopul principal urmărit fiind strângerea de fonduri pentru acești copii dar și încurajarea unui stil de viață mai sănătos, bazat pe mai multă mișcare, mai ales în rândul copiilor și tinerilor.

În cadrul evenimentului care a avut loc în parcul Herăstrău din Capitală, participanții au avut posibilitatea de a lua parte la o serie de activități sportive, contra unei taxe de participare în valoare de 50 de lei, care s-a constituit în donație pentru cele două centre educaționale ale fundației. Taxa a fost percepută doar adulților, toți copiii prezenți la eveniment beneficiind de participare gratuită la activitățile ce le-au fost destinate, organizatorii dorind astfel să atragă cât mai mulți participanți din rândul celor mici, pentru a le da astfel posibilitatea să facă mai multă mișcare.

Pe lângă jocurile în aer liber, copiii au participat și la o serie de ateliere educative și creative, în timp ce adulții au avut parte, la rândul lor, de o serie de activități sportive precum sesiuni de kangoo jumps, aerobic, zumba, kick-boxing, precum și campionate de minifotbal. Activitățile sportive au fost coordonate de instructori care s-au alăturat în calitate de parteneri ai evenimentului, iar pe parcursul zilei, adulții au avut și posibilitatea de participa la un curs de nutriție susținut de medicul nutriționist Mihaela Bilic.

Aceasta editie a evenimentului s-a bucurat de cea mai mare participare de până acum, prin urmare și suma strânsă din donații fiind cea mai mare de până acum. Astfel, dacă la prima ediție s-au strâns 11.000 de euro, iar la următoarea suma s-a dublat, ajungând la 22.000 de euro, valoarea donațiilor strânse ieri se ridică la suma de 35.114 euro.

Directorul executiv al fundației, Cristiana Mateoiu, a precizat că #MareaTzopăială este un eveniment anual, prin care se urmărește strângerea de fonduri necesare funcționării celor două centre educaționale, dar se dorește a se constitui și un semnal de alarmă în privința faptului că tinerii și copiii au un stil de viață din ce în ce mai nesănătos, caracterizat de sedentarism și o lipsa unei alimentații sănătoase. „În fiecare an încercăm să adunăm, prin acest eveniment, fonduri pentru fundaţia noastră. E vorba despre aproape 200 de copii care vin zilnic în centrele noastre educaţionale. Vrem să atragem atenţia, prin acest eveniment, şi asupra faptului că în ziua de azi copiii fac foarte puţin sport, nu prea mai ştiu să mănânce sănătos. Astfel, evenimentul are un dublu scop – acela de a aduna fonduri pentru a-i ţine pe copii în continuare în şcoală, dar şi de a atrage atenţia asupra importanţei unei vieţi echilibrate. Evenimentul creşte de la an la an. Ne bucurăm să vedem o prezenţă din ce în ce mai numeroasă. E foarte importantă susţinerea companiilor care ne sunt partenere şi care în fiecare an îşi trimit aici oameni, ca într-un team building de o zi. Se adună împreună cu colegii şi familiile”, a declarat Cristiana.

Sponsori şi parteneri ai evenimentului:

Sponsor DIAMOND: Globalworth

Sponsor GOLD: Cegeka

Sponsor SILVER: Groupama, Servier

Sponsor BRONZ: Sephora, Intermedicas, Schneider Electric, Promenada, BMW

Parteneri organizare: Primaria Capitalei, VolunDar, Be Live Fitness, Andrei Osanu, Kangoo Club Romania, One Production, Headmade Advertising, FRF, Cercetaşii României, Footbalicious Girls, Playouth, Reciclad’or, Fundaţia Nadia Comăneci, Lăptăria cu caimac, Viwa, Gain Events, Evian, True, DSV, Eurolines

Parteneri media: Itsy Bitsy, Evenimentul Zilei, Capital, Agerpres, Universal

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search